• Mit jelent az, hogy „testre szabott” ajánlat?

    Egy, az Ön igényeihez, felhasználási szokásaihoz igazított szolgáltatási csomagot, melyet közösen, az Ön irodája számára alakítottunk ki.

    Várjuk további kérdéseiket.

  • Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk telefonon?

    Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére hétfőtől péntekig 8 és 17 óra között.

  • Mit jelent a papírok csomagolásán a „TFC” jelzés?

    Totally Free Chlorine - teljesen klórmentesen fehérített, vagyis a gyártás során a papírmasszát klórmentes anyagokkal fehérítik.

  • Miért tér el a szín a nyomtatott képen, és a monitoron?

    A nyomtató más színtartományban (CMYK) dolgozik, mint a monitor, a scanner, vagy a digitális fényképezőgép (RGB). Ez nem kellékanyag, hanem technikai kérdés.

  • Tönkreteheti a nyomtatómat a nem eredeti termék használata?

    Számos fogyasztóvédelmi testület kijelentette, hogy a nyomtató gyártók által gyakran képviselt álláspont ellenére, a nem eredeti (nem OEM) kellékekkel nyomtató készülékek esetében százalékosan nem nagyobb a panaszok aránya, mint az eredeti (OEM) kellékanyagot használó nyomtatóknál.

    A technológia fejlődésével az utángyártott kellékanyagok minősége csak jobb lett. Nem véletlen, hogy a gyártók ugyanolyan - sok esetben azon túlmenő- garanciát vállalnak termékeikre. Az általunk forgalmazott utángyártott kellékanyagokra is 100%-os cseregarancia vonatkozik.

  • Mi a különbség az újratöltött és az újra épített nyomtató patron, toner között?

    Az újratöltött nyomtató kellékanyagok esetén csak az elhasznált festékanyagot pótolják, míg az újra épített patronok, tonerek esetén a használt toner egyes mozgó egységeit (festék hengert) kicserélik, kimossák, és speciális szerszámokkal kitisztítják a nehezen hozzáférhető részeken, feltöltik, és újra csomagolják.

  • Tudnak-e egyedi, logóval ellátott tollakat, ajándéktárgyakat készíteni?

    Igen. Ennek a menete, hogy a logót átküldi e-mailen lehetőleg vektoros formátumban. Amennyiben nincs vektoros logójuk, térítés ellenében elkészítjük.
    Ez alapján mi készítünk Önnek egy árajánlatot és pozitív megítélés esetén elkészítjük a megrendelt termékeket.

  • Önök biztosítanak-e saját ügyintézőt?

    Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleinkkel folyamatos, egyéni kommunikációt folytassunk, ezért minden partnerünkkel jól felkészült munkatársunk tart kapcsolatot.

  • Ha leadok egy megrendelést, hány napon belül tudnak szállítani?

    A megrendelt termékeket 48 órán belül házhoz szállítjuk Debrecen területén.

    Országosan 3-4 napos szállítási határidővel tudjuk vállalni.

  • Miért nincsen ár a katalógusukban?

    A katalógusban csak felülkalkulált listaárakat tudnánk szerepeltetni, ezért cégünk személyre szabott egyedi árajánlatokkal dolgozik. Egyedi megállapodás esetén lehetőség van az árak hosszútávú rögzítésére.

  • Hogyan történik Önöknél a vásárlás?

    Megrendelését leadhatja webáruházunkon keresztül, telefonon, faxon, e-mailen, interneten és postai úton is.

    A megrendelt termékeket 48 órán belül nettó 10.000,-Ft felett térítésmentesen házhoz szállítjuk Debrecn területén. Országos kiszállítást is vállalunk, szerződött szállítmányozó partnerünk, ill. saját tehergépjárműveink segítségével, nettó 40.000,-Ft rendelési összeg felett térítésmentesen.

  • Hogyan találom meg a telephelyüket?

    Címünk:  4029 Debrecen, Faraktár u. 29/D (Az APEH székház előtt)
    Gépkocsival: A faraktár utcai felüljáró alá kell érkezni...
  • Van-e kiskereskedelmi boltjuk?

    Igen,

    Irodaszer Centrum - Db. Faraktár u. 29/D

    Papír-Market - Db. Burgundia u. 14.

    Nyomtatvány Centrum - Db. Honvéd u. 45

    Bővebben a www.lepo3d.hu